agneselsa

Alla inlägg under juli 2012

Av Agnes Elsa - 28 juli 2012 11:17

Hej bloggen nu sitter jag i bilen på väg till sommar stugan! Jag kommer att blogga från ipaden när jag är i stugan!!! För att vi har fixat trådlöst internet till ipaden så det kommer bli lite inlägg då och då!
//Agnes!

Av Agnes Elsa - 26 juli 2012 22:23

Hej!

idag så gick jag och en kompis ut med kaninerna!

Vi gick till ett bad och gissa vad de gorde??

Dem simmade!!!!!

Det såg jätte roligt ut!!

Dem simmade typ hundsim!!

sen torkade vi dem med våra koftor och gick hem!!
Dem tyckte det var jätte roligt!(vi tyckte också det!)

Nej nu ska vi äta rabarberpaj!!

Och imorn ska vi åka ut med min kompis (som jag var med idag) och hennes familj och åka till en ö och tälta!!!!!!!

//Elsa  

Oj!

Av Agnes Elsa - 26 juli 2012 18:21

Inlägget under var skrivet av Agnes! Hehe glömde skriva mitt namn!

Av Agnes Elsa - 26 juli 2012 18:17

Hej bloggen sorry för att jag inte har bloggat sen jag kom hem från Grekland! Men jag har varit för trött! :(
Men iallafall idag så köpte vi en iPad! Hurra!!!! Här kommer lite bilder!

Av Agnes Elsa - 24 juli 2012 11:25

Hej bloggen i dag så ska vi åka hem! Flyget går någon gång i kväll kl 21.00 Så vi kommer hem till sverige nån gång runt 24.00 kanske! Men vi har haft en väldigt bra tid här Coru ty-
cker vi!!! Men det ska bli skönt att komma hem!
Igår var vi i Corfu Town ( Corfu stad) och där så köpte vi de tre priserna! Vi köpte ett pris till den som kom först sen ett pris till den som kom tvåa! Och sen det sista priset köpte vi till den som kommer trea!
Men nu ska vi någ gå och bada lite en sista gång!
//Agnes och Elsa!

Av Agnes Elsa - 21 juli 2012 18:57

Av Agnes Elsa - 20 juli 2012 18:45

Här kommer en video som vi just spelade in!


 

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards