agneselsa

Alla inlägg under augusti 2012

Av Agnes Elsa - 31 augusti 2012 09:42

//Elsa

Av Agnes Elsa - 30 augusti 2012 09:19

Hej bloggen idag är jag hemma och är förkyld! Det är jätte jobbigt att va sjuk!
Men jag vill också säga att jag säljer två av mina klackskor på blocket! Här kommer en länk om ni vil klicka in! http://www.blocket.se/stockholm/Snygga_k...364698.htm?ca=11&w=1Det står Veronika Lindberg men det är min mamma! //Agnes!

Av Agnes Elsa - 29 augusti 2012 15:39

Hej!

Nu Har jag kommit hem från plugget!

Eller nej skolan! XD

Ska åka till fotbollen halv 6!

Hade väll inge mer att skriva om men ni får gärna kommentera vad vi ska göra!

//Elsa

     

Av Agnes Elsa - 29 augusti 2012 14:58

Jag ville göra ett inlägg eftersom att jag inte har gjort det på ett tag! Så jag tänkte visa vad jag hade på mig idag!
//Agnes!

Av Agnes Elsa - 26 augusti 2012 10:52

Hej i fredags var jag på en forbolls fest!

En av våra tränare hade bjudit oss på poolparty!

Vi skulle leka kurra gömma och vi bästämde att vi inte skulle vara där ute....

Jag och Linn räknade och sen gick vi upp och hittade Amanda och Wilma, då såg vi att fyra tjejer var UTE och smög!!!!!!!

Så vi skulle gå ut och skrämma dem men Amanda ville inte så hon stannade kvar...det var tur för henne..............

Vi skrek ''Buuu'' typ och dem vart rädda rädda och skrek till lite!

Men då började Wilma och Linn hoppa och skrika, och hen srek aj JETINGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det var någon som hade trampat på ett JORDJETING BO!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi kuutade in och skreeeeeeeeeek!!!! Men vi glömde dock att stänga dörren..........

Så det kom en hel svärm efter och in!!!!!

Det blev kaus!!!!!! 

Alla sprang om kring och skrek och grinade!!!!

Wilma hede fått ett stick på ögonlocket och en som heter Sofia hade fått ett på tinningen!!!!!!   


Dem vuxna hade sätt genom fönstret hur alla sprang in och hur en svärm jetingar földe efter och når alla jetingarna ramlade av ur håret...

Jag fick nog ett bett på rumpan......

En ganska speciel fäst va!?


//Elsa 


 


 

Av Agnes Elsa - 24 augusti 2012 16:57

Jag ville bara säga att dag 4 var för svår! Det var " vad är din konstigaste dröm"
Så jag tar dag 5 istället!

Dag 5 ta bild på 5 saker som gör dig glad!
Svar: Typ samma saker som jag skrev i dag 2!
//Agnes!

Av Agnes Elsa - 23 augusti 2012 17:43

20 dagars dag 3
Ta kort på din garderob!
//Agnes!

Av Agnes Elsa - 22 augusti 2012 16:39

Dag 6: Ta en bild på dig just nu.


 


Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards