agneselsa

Alla inlägg under februari 2012

Av Agnes Elsa - 27 februari 2012 14:42

Hej bloggen idag så skulle vi åka till min mormor och morfar det tog fem timmar ungefär! Men nu är vi framme! Jag ska vara i sundsvall tills på tors eller fredag! Min mormor har en som bra dator för att det är så stor skärm och det är jätte bra att ha en stor skärm! Jag kommer säkert blogga mer i vackan men nu ska ja jag säga hej då! Hej då! /Agnes!!!!!

Av Agnes Elsa - 26 februari 2012 13:49

Hej idag är jag i fjällen. Ska snart börja åka min andra gång i backen.   Kanske kommer ta med kameran och filma lite, då kanske jag kan berätta mer!! Förlåt för det korta videoinlägget men det kommer bli mer!!För vi tog med datorn för mamma ska plugga på datorn! 



//Elsa 

Av Agnes Elsa - 25 februari 2012 19:00

Hej bloggen jag längtar tills melodifestivalen den börjar om 1timme!

Till middag så åt vi pizza!!! det var suuuper gott!!!!

Om ni vill att vi ska ha någon tävling eller nåt så får ni göra en kommentar det skulle vara kul om ni ville se det!!

Jaja nu ska jag gå och göra i ordnig lite så hörs vi imorgon!!!!


//Agnes    

Av Agnes Elsa - 25 februari 2012 09:01

Hej bloggen igår så spelade jag in en video men jag hann inte lägga upp den men här kommer den iallafall!

P.S Sorry för den dåliga bilden men hoppas ni ser !!

/Agnes!
  

Av Agnes Elsa - 23 februari 2012 17:58

Hej bloggen! Sen i onsdags så har jag haft skit ont i halsen och haft feber!  -också!!! :(((( Jag ska ju åka till fjällen på lördag!! Men jag kommer ändå åka dit, jag äter medicin igen. Förrförra veckan hade jag ju scharlakansfeber och när jag slutade äta min medicn förut så kom den tillbaka!! Fast istället fick jag halsfus för det är samma bakterier som i scharlakansfeber. Men nu blir det en ny medicin-pärjord(stavning). Asså jag har nästan varit sjuk HELA tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


//Elsa

Av Agnes Elsa - 21 februari 2012 19:08





        Vanlig fläta

       



     Fiskbensfläta

          Visst ser man skilnad! ///Elsa


Av Agnes Elsa - 19 februari 2012 19:43

//Agnes

 
Av Agnes Elsa - 19 februari 2012 12:29

Hej  bloggen!

Idag har jag mest spelat the sims 3 och snart ska jag spela fotboll. (Eller om 4 tim) 

Vem tyckte ni var bäst i mellodifestivalen igår?? KOMENTERA!!   

Jag läntar tills sportlovet, för då ska jag åka till fjällen!!!!! Men då kommer jag inte skriva några inlägg på ett tag för vi tar typ inte med någon dator.

Ja det var nog allt och tack för att ni läser vår blogg!!

//Elsa    

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards