agneselsa

Alla inlägg under januari 2012

Av Agnes Elsa - 29 januari 2012 09:42

Hej bloggen idag så ska jag åka skridskor! Jag ska typ inte göra så mycket mer..

Men iallfall så börjar frågestunden komma mot sitt slut och vi har inte en enda fråga! Så det är bara att fråga på! Men ni kan ju fråga än fråga till oss i det här inlägget det är bara att göra en kommentar!

//Agnes  

Av Agnes Elsa - 28 januari 2012 13:52

hej bloggen! idag gör jag inget. Har hittat en ''tandläkar outfit'' typ som jag fick när jag var med en kompis på hennes mammas jobb. Den består av: Hanskar, mössa och munskydd. Här kommer en bild. 

  Liite ful kanske hehe! / Elsa.   

Av Agnes Elsa - 26 januari 2012 12:29

Hej bloggen idag är jag sjuk  .  Men jag skulle bara vilja säga att ni kan väl fråga lite frågor till Mig och Elsa för vi har ju en frågestund här på bloggen! Alla kan fråga vad som helst det är bara att göra en komentar på inlägget "Frågestund" så skulle vi bli jätte glada!


///Agnes

Av Agnes Elsa - 24 januari 2012 16:45

Hej hittade jätte sööta bilder på hundar!! Med raserna Golden reriver, dvärg collie, labrador valp, lasa apso, bichon frise och cocker spanier!!    


                                                            



                         



                           ///Elsa




  

Av Agnes Elsa - 23 januari 2012 17:52

Tack alla er som har läst vår blogg!!! 116 besökare den här månaden, det är rekord!! (För oss hitills)!   Just nu sitter jag här och ska snart göra lite läxor. Äta mm... Tyvär blev det inget av med tävlingen för det var bara en som svarade, men tack för att du gorde det iallafall!! Men nu kan ni svara på frågorna till frågestunden!!  




////////Elsa! :))

Av Agnes Elsa - 22 januari 2012 10:14

Hej bloggen igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så var det typ snöstorm ute!

Och idag när jag vaknade så var det typ 1 decimeter snö! Men då kanske några av er tycker att det är lite snö men på julafton så var det alldeles grönt,brunt utanför oss!


Men jaja,idag ska jag vara ute i snön tror jag det är den andra snön vi har fått typ under den här vintern!

(Vi har ju fått lite snö några gånger fler men det vara bara fjun när det nuddade marken så smälte det)




Men vad kul att det är så många som gillar våran blogg vi försöker göra varje inlägg så intresant som det bara går!!!!!  


Kram ///Agnes!!!!!!!! <3333  

Av Agnes Elsa - 20 januari 2012 16:42

 
Av Agnes Elsa - 17 januari 2012 15:06

Hej bloggen igår var jag och kollade på  Daniel Paris, han pratade lite om sig själv!

Här kommer en bild!


//Agnes 


Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards