agneselsa

Alla inlägg under september 2012

Av Agnes Elsa - 30 september 2012 19:46

Hej bloggen idag så var vi på en utflyckt! Vi grillade lite korv och "pinnbröd" det var mysigt!

Här kommer lite bilder från dagen!

     

                       

   

Korv och pinnbröd!

                                               

Tack för mig! hej då!                                               
           Taget av Nikon D3000 18-55mm

//Agnes!  

Av Agnes Elsa - 30 september 2012 17:08

Fick ett medelande på skype att den 10/10 ska alla tjejer ha på sig något svart på sig! vi skulle skicka vidare till alla tjejer i klassen men en tjej vid namn Ebba sa att hon nt ville det, tråkigt! Men hon får skylla sig själv för alla kommer tycka att hon e tråkig...

Men hoppas att många gör det för då kommer de bli sååå kul!!

Och förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har bara nt hunnit, läxor, aktiveter, kompisar, skolan går tyvärr först...


//Elsa <3333


 

Av Agnes Elsa - 30 september 2012 09:14

Hej bloggen igår var jag på Grönan med några kompisar! Det var skit kul!! Nu kanske ni tänker "men grönan är ju stängd" men det var Ericssondagen igår! Det betyder att alla som jobbar på Ericsson får köpa biljetter för 150kr och då får man åka hur mycket man vill!
Men nu årkar jag inte berätta mer så..... Hej då!
//Agnes!

Av Agnes Elsa - 26 september 2012 19:33

                                     

Hoppas ni tyckte att bilderna var fina!

//Agnes!

Av Agnes Elsa - 26 september 2012 13:22

//Agnes!
 

Av Agnes Elsa - 26 september 2012 12:04

Hej bloggen idag är jag hemma för jag är jätte förkyld! Det är så himla jobbigt!

Men igår så tog jag några jätte bra vattenbilder! Som jag kommer att lägga ut i dag!
Juste det har jag glömt att berätta att jag har fått låna en systemkamera från min SNÄLLA moster! Det är en Nikon D3000 den är jätte bra! Jag har fotat jätte mycket med den! Jag fotade med den på Vilmers kalas (Elsas lillebror) jag kommer att försöka lägga ut dom bilderna i dag!
Igår var det studiedag! Då var jag ledig! Då åkte vi på en utflyckt då tog jag oxå mycket bilder! Jag kommer att försöka att lägga ut ALLA bilder idag!
En bild på kameran:
//Agnes!

Av Agnes Elsa - 23 september 2012 20:55


 

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards