agneselsa

Alla inlägg under april 2012

Av Agnes Elsa - 30 april 2012 19:38


  Nu ska jag åka till Majbrasan!!!

Och imorn ska jag pappa Ida och Vilmer kanske åka till Skansen!!!!

Jag kommer filma majbrasan och om vi åker till skansen så kommer jag ta med kameran också!!!

//Elsa!

Av Agnes Elsa - 29 april 2012 09:44

Hej bloggen!

Här kommer en hemsida med MASSA hundnamn!!!!

Ifall någon ska skaffa hund men inte kommer på ett namn!!!!

http://vovve.net/Hundnamn/index.asp?name=S

Varför det står ''S'' vet jag inte men man kommer först till namn på S, men det går att bläddra till A,B,C,D,E,F mm!!

Hoppas det hjälpe er lite!!!

//Elsa

Av Agnes Elsa - 28 april 2012 18:17

//Agnes!

 
Av Agnes Elsa - 28 april 2012 16:40

Hej igen!

Tyvär kunde inte videoklippet in på bloggen...

Har försökt flera gånger men det funkar inte!!!

Jaja, jag gör väll ett nytt klipp imorn och ser om det funkar!

HEJDÅ//Elsa

Av Agnes Elsa - 28 april 2012 13:15

Hej bloggen!

Jag håller på att ladda in en video nu!

Jag berättar vad jag har gjort och sånt...

Ett liiiitet snabbt inlägg bara!!!

//Elsa

Av Agnes Elsa - 28 april 2012 09:15

God morgon bloggen !!! Idag ska jag inte göra något speciellt......tror jag! Men ni får kommentera om ni vill ha någon mer TÄVLING kanske! Jaja hej då! Jag ska kanske göra ett video inlägg idag!

//Agnes!

Av Agnes Elsa - 26 april 2012 14:37

Hej bloggen snart ska jag gå till skolans öppet hus! Där alla barn visar vad det har jobbat med! Och jag och 6 tjejer till ska uppträda med en cirkus som vi har hittat på!!!!! Och jag är jätte nervös!!!!!!!!! Min pappa komme att filma så att ni får se!!!!!!!!!! Ja nu måste jag göra i ording lite saker!


Hej då! //Agnes

Av Agnes Elsa - 25 april 2012 19:11

Hej bloggen!
Förlåt för att jag inte har bloggat något på länge men jag har haft mycket att göra!

Jag har läxor!!! MYCKET läxor! 

Idag var jag och en kompis nere vid vattnet!
Det var kallt men vi såg en svan mm!

Ja...jag ska försöka blogga mer!!

HEJDÅ//Elsa 

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards