agneselsa

Alla inlägg under december 2011

Av Agnes Elsa - 31 december 2011 16:58

Hej jag är i Vemdalen i Björnrike! Och åker skidor kul!

Gott nytt år  . Vet inte vad jag ska skriva mer men hej då!



Elsa skrev ju att jag inte hade skrivit på ett tag för att jag inte kunde gå in på någon dator!



 





Av Agnes Elsa - 30 december 2011 12:10

Igår kväll var jag uppe till 12, gissa varför!! Jag hade trasslat in mig i en hårborste som var rund!!! Jag satt FAST!!!! Pappa klippte och jag skrek ps han drog!! Kl. 11:47 var det bra igen bara att det såg ut som att jag hade varit hos en nybörjar frissa!!!! Okej det märktes väl inget men en sak är säker det gjorde ******* ONT!! Jaja det är iallafall bra nu. :) Snart är det nyårsafton!!! Om ni undrar så är Agnes i fjällen någon stans... Vet ej vad det hette. Det är därför hon inte har skrivit på ett tag. Hon får berätta mer när hon kommer tillbaka! Ja, det var väl inget mer. Hejdå /Elsa  

  

Av Agnes Elsa - 28 december 2011 12:22

Idag har jag instalerat the sims 3 leva livet...tog låång tid! Varför? Jo, jag har husjur och leva livet..det vart lite anurlunda vet ej varför!   Men det gick till slut! Eller gick och gick...det  var jätte mycket krongel än vad det brukar vara! Jaja nog pratat om det!! Vad ska ni göra på nyår? Vara hemma eller borta..eller något annat! Jag ska åka till en i min klass, mina föräldrar känner dem och en till från min klass dem känner jag också.Hon ska också vara där. Och har ni något nyårslöfte?? Isåfall snälla dela med er om det!!

/Elsa  

Av Agnes Elsa - 27 december 2011 20:44

Hej har varit i kista! Köpte en ''fake one pease'' på stadium! och the sims 3 leva livet!! och på bilden så skrev jag gott nytt år för 2012 närmar sig......!!!!!!!!!!!!!! Gott nytt år!! (Snart asså) :)

   /Elsa

Av Agnes Elsa - 26 december 2011 13:27

Hehe har gjort en liten tavla med en massa snirklar på!! Tog ca 2 dagar   

     

En liten bild på min syster som också målar!! 

   

Hon ritar av en häst!! :) /Elsa

Av Agnes Elsa - 24 december 2011 10:10

Hej alla bloggläsare jag vill bara säga god jul!

Från mej och elsa till er alla en riktig god jul!

Av Agnes Elsa - 22 december 2011 15:15

ja vi är med i en tävling som heter veckans blogg!<333

Tänk om vi vinner!

Av Agnes Elsa - 21 december 2011 16:15

Hej bloggen idag har jag varit hemma och varit sjuk  . Hoppas snart att jag och Elsa kan göra ett videoinlägg!

Hej då!/Agnes

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards