agneselsa

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Agnes Elsa - 3 januari 2012 16:49

 Hej bloggen idag vaknade jag klockan halv tio typ. Sen åt jag frukost så kollade jag lite på en film som heter " Nanny Mcphee" (film 1 det finns 2)  men hann inte titta klart för att då skulle vi åka och SHOPPA jag älskar att shoppa men jag köpte ingenting men jag var nära på att köpa en mini-bärbardator men jag ska kolla på den  imorgon igen.

I julklapp fick jag tre presentkort på olika affäre,r ett på "Teknikmagasinet" och ett på "Åhlens" och det sista var på "H&M" (pressentkortet på H&M fick jag av Elsa!) Men jag köpte inget från dom affärena!

Ja det var väl lite av vad det jag gjorde idag!

Hej då! // Agnes!   

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards