agneselsa

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Agnes Elsa - 9 februari 2012 12:54

Hej! Igår fick jag jätte ont i halsen och hade feber, då var jag var hemma hela den dagen. Nu är jag helt prickig över hela kroppen, och har röda kinder och är vit runt munnen. Mamma och jag åkte till docktorn dem sa att den var scharlakans feber. De säger att snart kommer min tunga att bli jätte röd. Jag ska få medecin och kanske vara hemma 4 5 dagar till.   Jag får äta nyponsoppa, glass och yogurt för det gör så ont när jag sväljer. Igår drack jag bara vatten och jag fick jätte ont i huvudet och mådde illa. Så jag ska försöka äta mer. 


/////Elsa

Av Agnes Elsa - 9 februari 2012 09:05

Hej bloggen i tisdas så blev jag sjuk,och jag har varit hemma sen dess men idag mår jag mycket bättre! Idag så ska jag bara vara hemma och ta det lungt!  


Men nu har jag inte så mycket mer att säga så hej då!


//Agnes! 

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards