agneselsa

Alla inlägg under maj 2012

Av Agnes Elsa - 16 maj 2012 13:25

hej bloggen nu har jag kommit hem från skolan! idag så slutade vi kl12.30 najs!!!!!!!

Nu så har jag inget mer att säga (skriva)!

Hej då! Nu ska jag passa min lillebror (Leo)

//Agnes!



Av Agnes Elsa - 16 maj 2012 10:03

Hej bloggen!

Jag ska åka typ nu!

Ville bara göra ett litet inlägg!

      

  //ELSA

Av Agnes Elsa - 15 maj 2012 21:03

   hej bloggen!

Nu är jag hos min mormor och morfar!

Imorn ska jag och mormor åka till stan och gå på bio!

Ska visa lite bilder på mig på mormor och morfars dator!

Skansen 2010:

Spanien 2010:  

 

Spaniorska(stavning) 2010:

 

Fyller 9 år (2010):    

Kläderna till skolavsluningen 2011:  

 

Agnes och jag (för 2 veckor sedan):

   

Snygg med Idas solbrillor? (Maj 2011) :

   

Hihi..

Snart kommer en haul video för imorn ska jag skoppa lite och så har mina ellos kläder kommit!

//Elsa

Av Agnes Elsa - 13 maj 2012 13:02

//Agnes!

 
Av Agnes Elsa - 13 maj 2012 13:01


  

RESULTATET!

    //Agnes! 

  
  

 
Av Agnes Elsa - 12 maj 2012 16:14

Hej bloggen min lillasyster har gjort ett videoinlägg till er! ehh asså ingetligen så fattar jag inte riktigt vad hon snakar om? hihii

//Agnes och Alice!
  

Av Agnes Elsa - 12 maj 2012 14:13

Hej bloggen dom här videosarna spelade jag in igår men nu kommer dom iallafall!

DEL 2

//Agnes!
   
  

Av Agnes Elsa - 11 maj 2012 22:23

Hej bloggen!

Mamma har 2 jobbakompisar här, jag skulle bara skriva det här lilla inlägget nu!

Jag kan berätta lite vad jag har gjort idag!

1.Jag gick upp och duchade (jag red igår men han ej ducha på kvällen)

2.Jag klädde på mig åt frukost, borstade tänderna och cyklade iväg till skolan(jag cyklar med en kompis)!

3.I skolan hade vi en lektion som var.....vad var det?? KOM EJ IHÅG!

4.Vi hade rast, sen hade vi typ en matte-diagnås...

5.Sedan(kl.11) skulle vi gå upp till jumpasalen och göra någon dans...SKIT kul! Det var en kille från någon dansgrej, först skulle man typ göra som dem gör på typ "I´m sexy and I know it" HAHAHA!!!

Fröknarna stog och garvade!!!! Skulle vara roligt om dem hade dansat själva!!

BLABLABLA............

Sedan cyklade jag och min kompis hem till me och när vi var vid stallet ungefär...så började det ÖSREGNA!!! Jag blev så kissnödig så jag vart lite konstig så jag satt mig i regnet och kissade!  

 Sedan så gick vi in och köpte GOTT(godis) på konsum!

Sedan rymde Moa in på grannens tomt....

BLABLABLA.....

Årkar inte skriva med..

//Elsa

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards