agneselsa

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Agnes Elsa - 5 oktober 2012 18:24

 

Hej! Jag är med i en fototävling hos Linnea Åkesson Blogg: http://linneaaakesson.blogg.se Länk till fototävling : http://linneaaakesson.blogg.se/2012/september/fototavling-kamdase.html

Jag skulle vilja vinna detta close up filter : http://www.kamda.se/close-up10-filter-o52-mm

Jag skulle jätte gärna vilja ha ett close up filter eftersom jag älskar att ta makrobilder. Även om min kamera är bra vill jag komma närmare motivet. Kamdas hemsida : http://www.kamda.se/

//Agnes!


Av Agnes Elsa - 5 oktober 2012 15:49

Hej hej hej hej!

Idag e de freedag, YEAH!!
De va en väldigt lugn dag...

På lunch rasten gick vi ner t kinagungorna, och det e fullt som vanligt....

Men jag å Linn frågade några i fyran om vi kunde gunga med dem, de fick vi för man får max vara 8, men dem var 6.

Sen så ringde dem in och då kommer alltid killarna som består av, Simon, Eskil, Vilktor, Oliver och Andre.

Så vi gungade, Vilktor och Linn gjorde fart först, sen gjorde jag å Linn fart och Simon å Eskil sa att vi var duktigare en Viktor..  

Sen gjorde Simon och Eskil fart, de jobbiga är att man får någons rumpa i huvudet om man sitter breve den som gör fart, och Simon prutta! XD

Sen hade vi FFF och de var kul..NOT!

Men vi slutade allafall 20 över 1! 

Sen så har jag å Linn en liten video på gång de e en parodi av GANGMAN STYLE! jag ska ha Afro och ett par sånna glasögon som han har!  och jag hade min afro peruk på mig när vi cyklade + en hjälm..

Då står Simon, Eskil, Vilktor och Isak(Isak går i 4:an) och filmar!!!!!!!!!!!!!!!!

Eskil sa ''Vill ni va med på YT?'' Sen sa han att han skulle klippa bort oss..självklart..

Sen gjorde i hemd och filmade dem!!!!!!(de märkte inget!) XD XD En video som kommer upp SNART!!!!!!!!!! 

Sen åkte jag å Linn t konsum...;)

//ELSA!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards