agneselsa

Alla inlägg under december 2011

Av Agnes Elsa - 8 december 2011 20:15

 Hej!!! Jag vill beätta lite om kanier.   Vi kan börja med hur länge en kanin lever: ca 9 år, det är olika. Min gammla kanin levde i kanske 8 år. Men dem kan hoppa ganska högt, ca nja kanske inte vet exakt men typ.....en kanin hoppade iallafall 1,05 meter vet ej om det är så....  Ja jag kommer inte riktigt på något mer men jo kanske lite till dem måste gnaga på för det är typ som att borsta tänderna för dem!! Morötter kanske inte är någon nyher derekt men dem älskar iallafall dem, går lika bra som pinnar!!  Men sen vill jag också säga att en till mig har sagt att kaniner INTE ska äta syrenblommor!!!! Varför vet jag inte!! Ni kan även ställa frågor det skulle jag och Agnes bli jätte glada isåfall!! Tack för att ni läste och hejdå!! 

Av Agnes Elsa - 8 december 2011 20:11

 

Av Agnes Elsa - 8 december 2011 20:09

Av Agnes Elsa - 8 december 2011 19:23

Hej bloggen idag har jag varit hemma hos en kompis det var kul!    

Hoppas ni läser våran blogg och att ni tycker den är bra!

Vi kommer snart lägga ut lite tips om sakar och ting! <333


Av Agnes Elsa - 7 december 2011 19:01

  Hej det är jag som är Elsa!! Somsakt  är jag och Agnes kusiner!!    Hon är en så himla bra kusin det ska ni bara veta!! Jag ÄLSKAR Djur!! Men INTE spindlar och äckliga kryp och så!!    Men katter kaniner hundar och andra sådanna djur...aaa ni fattar hur jag menar, dem är söta. Men iallafall Mina intressen är: Fotboll, ridning, musik, djur och datorn mm!! Hoppas att ni kommer att gilla min och Agnes blogg!! Tjooho ha det gått som Moa på idol sa oj juste jag var faktist där i Linköping!!   Och min kanin heter Moa!! Och min andra heter Mille!! Sen har jag två katter och fiskar!! Hejdå från Elsa!!   

Av Agnes Elsa - 7 december 2011 15:44

Hej alla bloggläsare! Välkomna till vår blogg som handlar om lite allt möjligt e.x : Djur, Tips, Mode osv....

Vi som skrivar heter Agnes och Elsa, vi är kusiner på 10 år och bor i Stockholm. Våra stora intressen är djur, fotboll, mode och musik. Hoppas ni gillar det vi skriver!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards