agneselsa

Alla inlägg under december 2011

Av Agnes Elsa - 11 december 2011 13:24

Heej!! Idag ska jag baka pepparkakor!!    Vet inte riktigt vad jag ska skriva jag vill göra ett videoinlägg!! Jag har en webbcamera men jag har inget pogram som jag kan spela in det på!!   Men jag kan göra ett via min kamera och sedan ladda in klippet i datorn!! jag tror att jag vet vad det ska hadla om....gissa!! Någonting som har med temat att göra..!! Men det får ni se då!! Men Agnes har ju laggt upp videoklipp!!! Dem är jätte bra, se dem!!!!!!!!!! En sak till... Ha en bra 3 advent!!! //Elsa   

Av Agnes Elsa - 11 december 2011 12:25


 

Av Agnes Elsa - 11 december 2011 09:31

Hej bloggen,igår så spelade jag 3 matcher i fotboll vi vann 1 match med 1-0 den andra matchen förlorade vi med 2-0   .

Och sista matchen så blev det 1-0 till dom! Men ialla fall om vi förlorade sista matchen så skulle vi gå upp 06.30 idag.Men vi behövde inte det för vi kom till A-slutspel (final) så vi ska spela kl.4 istället! Jippi sovmorgon!!!  


Kram Agnes!

Av Agnes Elsa - 10 december 2011 12:27

Hej bloggen!! Jag är jätte nöjd med idol 2011!! Amanda var en jätte värdig vinnare!!!   Robin var också bra men Amanada har en så speciel röst!!   Men ni kan väl kommentera vad ni tycker!! Då skulle jag och Agnes bli jätte glada!!  MVH Agnes och Elsa!!    

Av Agnes Elsa - 10 december 2011 09:17

Hej bloggen i går var jag på klassfest det var skit kul!

AMANDA AMANDA AMANDA! Hon vann grattis!  

Ja som ni vet så har ju vi en frågestund så BÖRJA STÄLL FRÅGOR!!!!!



Kram Agnes och Elsa

Av Agnes Elsa - 9 december 2011 15:44

Av Agnes Elsa - 9 december 2011 15:07

Hej bloggen idag är det äntliigen fredag!!! Det är bara så skönt!!!   Jag har verkligen varit trött den här veckan!! Länktar till jag ska få träffa min kusin Agnes!!!   Vi har massage varje fredag i skolan sista lektionen!! Idag blev det någon kånstig kebbab gryta med tårrt ris, allvarligt talat så har min skola IG i skolmat!! Vi har också gått årets advent sammling i kyrkan, då får vissa gå med facklor och klangspel. Dem andra får gå efter i ett tåg till kyrkan. I tvåan så fick jag hålla i en fackla.....men då brann min vante upp!!   Hejdå och snälla följ vår blogg!! Kommentera och ställ frågor till oss vi blir jätte glada så snälla!!!!   

Av Agnes Elsa - 8 december 2011 20:20

Hej vi tänkte ha en liten frågestund här på bloggen ni kan fråga vad som helst. Nästan ialla fall!   

Fråga era fråger via en kommentar på detta inlägg!  Kram från Agnes och Elsa! <3


Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards