agneselsa

Alla inlägg under mars 2012

Av Agnes Elsa - 17 mars 2012 12:40

Hej bloggen nu har jag precis kommit hem från fotbollen vi spelde match mot ett lag som heter "ekerö"

men vi felorade med 1-0  .

Men nu är snart tävlingen slut så kom igen och gissa på det rätta antalet häftstift!

///Agnes!!!!!!!!!!!  

     SÖT HUND!!!!!!!!!!!!!

Av Agnes Elsa - 17 mars 2012 08:27

Hej bloggen!! 

Ska typ klä på mig snart och sedan gå ut med kaninerna!! Asså det är "nästan" som att gå ut med en hund typ... bara några få saker som skijler sig emmellan. 

Liksom kaninerna springer lite hur som helst, men det är roligt!!(Tycker jag)

Ska försöka hitta min kamera och filma lite!

Imorgon ska ju Agnes komma hit!!!

Då ska vi typ avsluta tävlingen, så giiisssaaaaaaaa giiiissssaaa påååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom ihåg det fina priset som Agnes köper idag!!!!!! Och så kommer vi att lägga ut er bloggadress på bloggen!!!!!!! 

Det var typ allt och tack än en gång för att ni läser vår blogg!! NI är bäästtsss!!!!!!!!

//Elsa   

Av Agnes Elsa - 16 mars 2012 18:14

Nu har jag kommit på priset kolla!


  //Agnes

Av Agnes Elsa - 16 mars 2012 16:44

Hej nu är min vagel borta!!!

Den är svullen och det är lite blod....

Det kan svulna mer under natten, och det kommer säkert bli ett stort blåmärke!

Jag kan göra en video där jag berättar mer imorgon!


       


Hihi

Sööt va?! Det är jag som har redigerat den!!

Ha det så bra!//Elsa 

Av Agnes Elsa - 15 mars 2012 17:48


 Lite dåligt hjud men ja... Hejdå//Elsa

Av Agnes Elsa - 14 mars 2012 16:29

Hej bloggen idag har jag varit hemma för att jag hade jätte ont i halsen och jag är försyld! Men nu är jag lite bättre men jag har huvudvärk  !

Kom igen nu att gissa i våran tävlig här har ni länken eller så kan ni bara bläddra ner!

Tryck -->  http://agneselsa.bloggplatsen.se/2012/03/11/7516672-tavling/

//Agnes

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards