agneselsa

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Agnes Elsa - 8 april 2012 17:31

så här går det till : nu ska jag,(jag vet inte om elsa vill?) börja med 20 dagar och de kommer ja göra varje dag i 20 dagar på bloggen helt enkelt… så jag börjar här jag börjar skriva imorn oller på tis...

Dag 1 : ta kort på ditt djur om du har ett annars ta ett kort på ett djur du vill ha
dag 2 : ta kort på du och din bästa vän + skriv vad dom heter
dag 3 : skriv vad du btukar göra på dagen på datorn
dag 4 : skriv vad du brukar göra IRL
dag 5 : Ta kort på dig just nu
dag 6 : skriv den bloggen du gillar mäst
dag 7 : ta kort på vad du hade på dig i dag
dag 8 : vad är tiden just nu skriv det
dag 9 : en bild på mig och 10 sanningar om mig
dag 10 : en person jag vill jätte mycket träffa
dag 11 :min favorit årstid och varför
dag 12: vad jag skulle köpt om jag fick en million
dag 13 : skriv en hendelse vad som hende i dag
dag 14: Ta kort på din trägård
dag 15: Ta kort på en sak du gillar väldigt mycket men det får inte vara elektriskt
dag 16 : Ta kort på dina finaste plagg
dag 17: Ta kort på din rum
dag 18 : skriv hur många kompisar du har ta kort på dom och skriv till bilden vad dem heter
dag 19 : ta kort på den finaste tekning du målat

//Agnes

.......Jag vet att det bara var 19 dagar och 19 grejer men jag kopierade från en anans blogg så jag vet inte varför det var 19 dagar och 19 grejer.

Av Agnes Elsa - 8 april 2012 16:21

Hej bloggen idag har jag och familjen varit i hagaparken i Stockholm. Det ända vi gjorde var att gå runt så att det blev lite tråkigt men det var strålande sol så vi hade med oss fika som vi satt och åt på några stubbar. Jag tog lite bilder men jag lägger inte upp dom nu för att nu ska jag gå och äta!

Jaja kingeling! //Agnes!!!!!!!!!!


  ...........oj det blev kanske lite avlångt jaja hej då!

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards