agneselsa

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Agnes Elsa - 14 april 2012 16:28

Hej bloggen!

Imorn ska jag vara hos Agnes lite och då kommer vi förmodligen avsluta FRÅGESTUNDEN!!!!!!!!!

Vi har inte fått en ända fråga!!

Så snälla gör bara en kommentar i dethär inlägget!!!!!

Och gör helst flera frågor!!

Det är ju bara att ställa en fråga som tex. ''fanta elr cola?'' Vi skulle bli så glada!!

SNÄLLA SNÄLLA!!!

Kom igen, det är så kul när ni ställer frågor!!

Skriv MASSA FRÅGOR!!!!!!!!!!

Tack i förskott!!

//Elsa  


Av Agnes Elsa - 14 april 2012 11:06

Dag 3: Skriva vad jag brukar göra på datorn....


Jag brukar:

1. Gå in på bloggen:agneselsa.bloggplatsen.se

2. Logga in på bloggplatsen och skriva något i ett inlägg.

3. Gå in på Youtube och kolla på tex. lillabloggen och misslisibell.

4. Kolla om någon är inne på Skype.

5. Spela The sims 3!


Det var lite vad jag brukar göra, nu ska jag snart åka till

min farmor och farfar och imorn ska jag vara lite hos Agnes!!


//Elsa

Av Agnes Elsa - 14 april 2012 10:35

Det här har jag på mig idag!


Vita byxor från HM

 

Detta linnet vet inte vart det kommer i från men jag fick det i födelsedags pressent!

Denna kofta från HM

   

Och detta halspand! som jag harr fått av elsa!

 

sen frisyren är en vanlig fläta!

Och dom här örhängerna (stavning)

Nu ska jag åka till

 

och köpa!

Jaja nu måste jag säga hej då! //Agnes!!!!    

   


Av Agnes Elsa - 14 april 2012 09:00

Dag 3 skriv vad du brukar göra vi datorn!

1. Logga in på facebook

2. Gå in på min mail........ agneslindberg@gmail.com

3. Gå in på bloggen kolla frågor kommentarer.

4. gå in på YT = you tube.se

5. Gå in på andras bloggar.

6. Logga in på SKYPE!!!!!!!

7. Göra ett inlägg på bloggen!


Jaja kanske inte allt i den där ordningen men på ett ungefär!

//Agnes! 

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards