agneselsa

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Agnes Elsa - 10 april 2012 19:13

Hej!! 

I dethär inlägget vill jag bara fråga Agnes en sak.....

Imorn skka ju Agnes börja med 20 dagars, men ska också det?

Agnes:

Var det meningen att jag också skulle göra 20 dagars????

Du kan väll kommentera i dethär inlägget!!!

Bara undrade...

Till Agnes från Elsa!!      

Av Agnes Elsa - 10 april 2012 16:18

Hej bloggen nu är jag äntligen hemma! Vi åkte till Karlsoga och hälsade på några kompisar där sen sov vi över hos dom! Sen så (alltså idag) så har vi varit på SVERIGEST STÖRASTA ÄVENTYRSBAD!!!!!!!!!!!!! det var skit kul! Det fanns jätte många vattrushbannor (stavning?) Och olika virvlar. 

Varje timme så var det i en pool massa stora vågor (stavning),som när man badar i havet utomlands!


20 dagars börjar imoron!!!!!!!!!

//AGNES!!!!!!!!!!!!

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards