agneselsa

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Agnes Elsa - 22 april 2012 16:32

Hej bloggen nu ska vi åka till kista och äta middag!!! Här kommer min frisyr! (med hjälp av lite löshår!)

 

   

 

//Agnes!

Av Agnes Elsa - 22 april 2012 11:49

Hej bloggen idag så startades min blogg med att klockan 9 så skulle jag följa med pappa och min farmor och farfar till deras golfklubb och städa (kratta, samla pinnar o.s.v) Det var faktist ganska kul att hålla på med löv och pinnar! hihihihihihi!

Sen gick jag hem själv för att jag skulle gå och kolla på min kusins match och det slutade med 3-3!

Så nu är jag hemma igen och även fast klockan bara är 11:53 så har jag ju hunnit med en del!!!!!


Jag vill bara säga att filmen "poppers pingviner" var jätte bra andra gången också!!!!!!!!


Nu kom pappa hem så nu ska jag gå ner vi ses! //Agnes!

Av Agnes Elsa - 22 april 2012 11:38

Hej bloggen!

Agnes och jag sa i ett inlägg till frågestunden att vi kanske skulle åka till Grekland eller något....

Men videon var för lång så den kunde typ inte Agnes lägga ut!  



Men vi kanske ska åka dit i sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 



YEEEEEEEEEEEEEYYY!!!!!!!  



//Elsa!

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards