agneselsa

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Agnes Elsa - 15 april 2012 19:33

Det andra klippet var för långt så jag ska fixa det snart men det kommer upp lite senare!

//Agnes

 
Av Agnes Elsa - 15 april 2012 17:12

Hej bloggen!
Idag har jag varit hemma hos Agnes och vi har gjort 2 nya videoinlägg!!  

Ja nu sitter jag hos min farmor och farfar och ska snart åka hem...

Som ni set på rubriken så ska jag göra 20 dagars dag 4, det är bara ett problem....

Eftersom Agnes har kopierat 20 dagars grejen så har hon inte hittat på vad man ska göra på tex. ''Dag 1''.

Vi fattade då inte vad IRL är och det var det man skulle skriva...asså ''Vad jag brukar göra på IRL''.

Så vi får tyvär hoppa över Dag 4!

Men om DU vet så kommentera vad IRL betyder!!!!

Ja, något mer?....

Jo!! Frågestunden är över nu, Agnes ska lägga ut videon med svaren!

Vi kommer såklart ha mer frågestunder och tävlingar med FINA priser!!!!!

Det var typ allt och tack för att ni läser våran blogg!! Vi blir så glada!  


//Elsa

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards