agneselsa

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Agnes Elsa - 21 april 2012 19:08

20 dagars Dag 10: Ta kort på dig själv och tio sanningar om dig!

Orka inte ta kort så det får bli en gammal bild!

 


Tio sanningar om mig:

*Älsak GODIS!!!!

*På fritiden rider jag och spelar fotboll!

*Har två katter, två kaniner och fiskar!

*Har en lillebror och en lillasyster, Ida och Vilmer!

*Gillar att spela sims!

*Fyller 11 den 6 Juli!!

*Kan bli GALEN på follk som röker på rökförbjudna ställen!(Lite kånstigt kanske men så är jag)

*Mina favofrukter är kivi och äpple!!

*Är 153cm lång typ!

*Älskar min familj+kompisar!

*Som Agnes: Jag ÄLSKAR att shoppa!!!!!! 

Av Agnes Elsa - 21 april 2012 18:09

dag 9: ta kort på dig och skriv 10 sanningar om dig själv!

 

10 sanningar om mig:

  • Älskar citron (jag äter citron som en apelsin klyfta)
  • Älskar fotboll!!!!
  • Har två syskon!
  • Gillar inte att läsa böcker!
  • Gillar att lyssna på bra musik!
  • Jag gillar inte att ha på mig jeans! :)
  • Jag älskar daim!!!
  • Jag gillar inte kolsyrat (stavning) vatten!
  • Jag älskar djur!!!!!
  • Jag älskar att SHOPPA!!!!!!!!!!!!!!! ( vem gör inte det????????????)

Ja det var vi ses!

//Agnes!

Av Agnes Elsa - 21 april 2012 15:35

//Agnes!

 
Av Agnes Elsa - 21 april 2012 13:26

Hej bloggen nu har jag precis duchat för att jag har spelat match!!! och vi vannnnnnnnnnnn!!!!! Med 3-2!

Det var shit kul att vinna för att det var ett tag sen!

Men iallafall så ville jag bara uppdatera lite! så vi ses hej då! //Agnes!

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards