agneselsa

Alla inlägg under april 2012

Av Agnes Elsa - 20 april 2012 20:29

29 dagars Dag 8: Skriv tiden du skrev inlägget!


Tid: 20:29



Hej tittar på lets´dance nu!

Har varit i bromma blocks och handlat lite det var inte så mycket...

Sen vet jag inge mer!!!


Herrå!//Elsa

Av Agnes Elsa - 20 april 2012 19:22

//Agnes

 
Av Agnes Elsa - 20 april 2012 17:29

Dag 8 skriv vad tiden är just nu!

nu är tiden........................17:30


Hej bloggen idag har jag varit hemma igen för att jag mådde illa igen! :( asså det är så himla jobbigt att må illa och ha ont i huvudet hela tiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men ialla fall nu känner jag mig bättre! Jag längtar tills fredags myset.... jag vet inte varför men jag bara längtar det!!!

Igår när jag kom hem från skolan så kollade jag på filmen " Tusen gånger starkare" på tv tusen! asså det är en jätte bra film! För er som inte har sett den filmen så är det ett MÅSTE att se den!!!!!!!!!!!!!


Jaja nu har jag väl skrivit klart för idag eller........!!           nä nu får jag sluta :) 


//Agnes


P.S Vilken hejar ni på i lets dance? Jag hejar på Anders Timell och Molly och Anton hysen!

Av Agnes Elsa - 19 april 2012 18:48

Ta kort på vad du har på dig!

 

Orka inte ta med kameran så det blev med den dåliga webcam!

//Agnes

Av Agnes Elsa - 18 april 2012 15:31

20 dagars Dag 6: Skriva den bloggen du gillar bäst!

Jag gillar samma som Agnes:


http://misslisibell.se/


Och våran blogg: http://agneselsa.bloggplatsen.se



//Elsa

Av Agnes Elsa - 18 april 2012 11:13

dag 6 skriv vilken blogg du gillar mest:

Jag gillar mest denna blogg http://misslisibell.se/ om man inte räknar med oss så klart!

//Agnes

Av Agnes Elsa - 18 april 2012 11:05

Hej bloggen idag är jag sjuk jag mår illa och har ont i huvudet!! Förlåt för dåliga uppdateringar men jag har varit med kompisar!


Del 2 i frågestunden kom ju inte med pågrund av att den var för lång! Och det är jätte dåligt tycker jag att inte bloggplatsen kan lägga upp 10minuters videor ( ehhh kanske lite lång video men vi hade mycket att berätta!) Vi ska försöka gör korta videor i kanske olika delar!



Hade inget mer att skriva om så....... det blev en liten bild!

 

//Agnes



Av Agnes Elsa - 15 april 2012 19:33

Det andra klippet var för långt så jag ska fixa det snart men det kommer upp lite senare!

//Agnes

 

Presentation


Hej här är en liten blogg som handlar om lite smått och gott!

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du/ni läst vår blogg?
 Kom hit precis..
 Några veckor...!
 Ganska länge!!
 kollar in då och då!!!
 Bloggen äger!!! Har läst jätte länge och kan inte sluta!!
 ända sedan ni började har jag kollat!!! Blir bara bätre och bätre!!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Agnes Skriver

Agnes Skriver

!


Ovido - Quiz & Flashcards